miércoles, 6 de febrero de 2013

CUANDO YO ERA UN CHAVAL

Cuando yo era un chaval,
hace de esto muchos años,
los niños en la escuela
sólo hablaban castellano.

Cando eu era un rapaz,
fai desto moito tempo;
o mestre non nos deixaba
que faláramos en galego.

Mentras en Casaio se falaba
o galego polas casas,
o castelán se rezaba
en tódolos nosos templos.


Aquela lingoa que eu falei
na miña lonxana infancia,
a esquecín cando marchei
moi lonxe da miña casa.

Cando volvín a Casaio,
xa non era un rapaz;
todo me resultaba extraño
ó escoitar a xente falar.

Pero máis extraño é agora,
mirar a nosa lingoa asoballada
con palabras extrañas
que ó escoita-las chora a alma.

Se Rosalía levantara a cabeza
morreríase de tristeza,
por ver tan atropelada
a nos querida fala.

Anselmo Prada

No hay comentarios:

Publicar un comentario